Vartotojo koordinačių sistemos įvaldymas. Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) nustatymas. Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) išsaugojimas. Darbas vartotojo koordinačių sistemoje. Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) ženklelio valdymas. Peržiūros sričių panaudojimas trimačių objektų braižymui. Kojų pritvirtinimas. Vartotojo koordinačių sistemos (USC) valdymas. Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) sukūrimas pagal objektų orientacija. Vartotojo koordinačių (UCS) pradžios orientavimas. Vartotojo koordinačių sistema (UCS) pagal poslinkio orientacijų. Perkėlimo ir naujos koordinačių pradžios sukūrimo palyginimas. Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) sukimas aplink ašį. Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) orientavimas vaizde iš viršaus (View Plan). Vartotojo koordinačių sistemos (UCS) išsaugojimas su vaizdu. Sudėtingų trimačių paviršių kūrimas. Trimatės formos komponavimas. Sferinis ir cilindrinis koordinačių formatai. Trimatės polilinijos naudojimas. Išlenkto trimačio paviršiaus sudarymas. Perėjimas nuo vienos vartotojo koordinačių sistemos (USC) prie kitos. Tinklelių nustatymų derinimas.